Web Analytics

Zo Train je je Buikspier(en) voor een Sexy Lichaam

Een mooie strakke en platte buik is natuurlijk iets waar we allemaal van dromen. Het is heerlijk om over het stand te lopen met een sixpack en om te pronken met je mooie lichaam. Veel mensen dromen er van! Voor jou geldt dit echter niet als je actie onderneemt. Het is goed om nog vandaag te starten met een goede training en een goed dieet. Op die manier kun je jouw buikspier trainen en weer zichtbaar maken. Zeker als de zomer komt is het heerlijk om je lichaam weer de aandacht te geven welke het verdient. Het is goed om te ontdekken hoe ook jij een mooie sexy buik kunt krijgen waarbij de buikspier centraal staat.

Waarom buikspier oefeningen alleen niet voldoende zijn.

Als je jouw buikspier gaat trainen dan is het belangrijk om ook te kijken naar hoeveel buikvet je hebt. Je wilt natuurlijk niet dat afgetrainde lijf met een set mooie buikspieren verstoppen onder een laagje vet. Vaak is dat juist het probleem om eerlijk te zijn. Vaak is het buikvet een groter probleem dan hoe je buikspieren eruit zien. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is om en je buikspier te trainen en je buikvet te verliezen. Dit is de gouden combinatie om een geweldig lichaam te krijgen. Je kunt dan met volop plezier over de promenade lopen.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Download het simpel te volgen weekmenu incl. recepten, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en ik stuur het gratis naar je toe.

Starten met het buikvet verliezen

Het beste is het om je buikvet te verbranden. Kies ervoor om je hormoonhuishouding in balans te brengen. Let vooral op de hormonen cortisol en insuline om te ontdekken hoe de vetopslag in je lichaam geregeld wordt. Ook is het belangrijk om te letten op het groeihormoon en testosteron. Ook vrouwen moeten dit doen trouwens! Ook vrouwen hebben in mindere mate testosteron in hun lichaam. Zorg ervoor dat de hoeveelheid insuline en cortisol verlagen in je lichaam en de hoeveelheid groeihormoon en testosteron omhoog gaan in je lichaam. Hierdoor help je het lichaam om ervoor te zorgen dat het buikvet verdwijnt en je buikspier zichtbaar wordt voor de wereld en jezelf.

Hoe verlies je snel buikvet om je buikspier zichtbaar te maken?

Als je kijkt naar de hormoonhuishouding in je lichaam en hoe je dit beter kunt afstemmen om buikvet te verliezen is het goed om een aantal specifieke oefeningen te doen. Zo zijn er oefeningen welke de aanmaak van testosteron en groeihormoon bevorderen en ook je stofwisseling verhogen. Hierdoor zal je meer vet verbranden. Laten we direct verklappen welke spiergroepen dit zijn. Het zijn de borstspieren, de schouderspieren, de rugspieren en de bovenbeenspieren welke je helpen om meer testosteron en groeihormoon aan te maken. Deze spiergroepen prikkelen je lichaam om meer testosteron en groeihormoon aan te maken. Deze spiergroepen ontwikkelen trouwens ook het snelste spiermassa en zorgen ervoor dat je lichaam continu meer energie verbrand. Meer spiermassa betekent een hogere stofwisseling en dus ook dat er meer vet (buikvet) verbrand wordt in je lichaam. Het maakt niet uit of je zit of zelfs slaapt.

De buikspier is niet een van de grootste spieren in ons lichaam!

De buispieren vallen niet onder de grootste spiergroepen van het lichaam. Hierdoor is het ook geen spiergroep welke snel zal meehelpen om veel vetten te verbranden. Hierboven hebben we dat al uitgelegd. Het is goed om dit te weten. Een buikspier trainen doe je dus meer om de spier mooi zichtbaar te maken als je minder vet op je lichaam hebt. Het helpt niet direct om je buikvet te verminderen. Het is dus belangrijk om vooral de grote spiergroepen te trainen om buikvet te verliezen en de buikspier om een mooie buik te hebben en krijgen. Eerst zal het buikvet moeten weggaan om je mooie buikspier te tonen.

Twee oefeningen om buikspier te trainen en een strakke buik te krijgen

Laten we je twee buikspier oefeningen geven om je hormoonhuishouding in balans te houden en te brengen. En ook twee buikspier oefeningen (dezelfde) om je stofwisseling te verhogen. Hierdoor zal je sneller buikvet verliezen. Je kunt zelf bepalen wanneer je deze oefeningen wilt doen en je kunt ze trouwens ook gewoon thuis doen. Er zijn eigenlijk geen excuses om de oefeningen niet te gaan doen. Je kunt de oefeningen zelfs twee keer per dag gaan doen als je dat wilt. Het is wel beter om iedere keer een dag over te slaan om je buikspieren te laten herstellen. Laten we de twee buikspier oefeningen met je bespreken.

De wall sit buikspier oefening

In deze oefening train je vooral je beenspieren. De beenspieren zijn een van de grootste spiergroepen in je lichaam. Je start door met de rug tegen de muur te gaan staan. Je schuift je voeten wat meer naar voeren en spreid je benen ook wat. Hierna zak je langzaam naar beneden en blijf je een minuutje zo zitten. Hierna ga je langzaam weer omhoog. Houd je handen op je borst.

Train drie spiergroepen in een keer!

Door deze oefening te doen train je zowel de armspieren, de borstspieren en de schouderspieren. Het is dus drie vliegen in een keer. Start door op een stoel te gaan zitten. Strek je benen en laat de voeten plat op de grond komen. De handen plaats je nu op de rand van de stoelzitting. Door nu je billen naar de rand van de stoel te brengen maak je het mogelijk om voor de stoel naar beneden te gaan met je kont. Je handen zitten op de rand van de zitting. Je borst blijft mooi recht en je armen brengen je kont omlaag en omhoog. Je kunt dit zo’n tien keer doen en dit drie keer herhalen.

Gezond en goed eten!

Naast het doen van de juiste oefeningen om je buikspier en de rest van je lichaam te trainen is het ook belangrijk om de juiste voeding tot je te nemen. Denk hierbij aan bosbessen, walnoten, salades, appels en andere gezonde voedingsstoffen. Vooral bosbessen zijn goed om buikvet te verliezen. Er zijn volop studies waarbij is aangetoond dat bosbessen zorgen voor een vermindering van het buikvet. Het is dus slim om iedere dag een beetje bosbessen te eten. Ook is het goed om regelmatig walnoten te eten. Walnoten helpen je om je stress levels te beperken. Het hormoon cortisol wordt hierdoor verlaagd en krijgt dus veel minder kans om je lichaam vet aan te laten maken. En dat is natuurlijk uitstekend en goed nieuws. Of niet?

Ongebruikelijke tips om snel buikvet te verbranden en die platte en strakke buik van je dromen te krijgen

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan raad ik je mijn favoriete boek aan hierover.

Dit boek heeft duizenden vrouwen én mannen geholpen hun droomlichaam te krijgen én te behouden!

Ontdek nu de baanbrekende methode voor strakke buikspieren:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reacties


    Voeg een reactie toe

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Risicovrij uitproberen

    Strakke buik bijbel (tip!)

    Ongebruikelijke tips om snel hardnekking buikvet te verbranden

    Risicovrij uitproberen

    Auteur

    Johan Schippers

    Ik weet dat een strakke buik ontwikkelen niet gemakkelijk is. Mijn vriendin en ik hebben 2 jaar geleden op hetzelfde punt gestaan. We zijn er vol voor gegaan en zijn nu heel tevreden met ons lichaam. Ik wil ook jou helpen dit te bereiken, laat de informatie op mijn website jou helpen en maak een start. Succes!