click tracking

Buikspieroefeningen Voor Thuis In De Woon- Of Slaapkamer

Je buikspieren kun je op heel veel verschillende manieren trainen. Daar hoef je niet altijd voor naar de sportschool. Er zijn ook heel veel buikspieroefeningen voor thuis die je gewoon in je woonkamer of slaapkamer kunt uitvoeren.

Buikspieroefeningen zorgen niet alleen voor een platte buik, maar zorgen er ook voor dat je je veel fitter gaat voelen.

Buikspieroefeningen voor thuis

Veel mensen willen wel graag iets doen aan hun buikje, maar bijna niemand wil daarvoor naar de sportschool. Dat is toch altijd weer een bepaalde drempel waar je overheen moet. Het liefst willen ze dat gewoon thuis, in hun eigen vertrouwde omgeving, doen. Met onderstaande buikspieroefeningen voor thuis kan dat! En jij kunt dat ook! Zelfs met een paar oefeningen kun je al hele goede resultaten behalen. Dat hoeft niet eens zoveel tijd te kosten en ze zijn dusdanig eenvoudig, dat ze voor iedereen geschikt zijn. Met deze buikspieroefeningen voor thuis kun je gemakkelijk en eenvoudig je doel bereiken.

De meeste buikspieroefeningen voor thuis kun je gewoon in je woonkamer of in je slaapkamer doen. Daarbij is het echter wel belangrijk dat je er voor waakt dat je geen vervelende blessures oploopt. Doe deze oefeningen daarom altijd met beleid en stop als je denkt dat het niet meer gaat. Het is wel belangrijk dat je verschillende buikspieroefeningen voor thuis doet om het beste resultaat te halen.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Download het simpel te volgen weekmenu incl. recepten, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en ik stuur het gratis naar je toe.

De Crunch

De ‘crunch’ is een typische buikspieroefening die je gemakkelijk thuis in je woonkamer of slaapkamer kunt uitvoeren.

  • Ga op je rug op de vloer liggen, zorg dat je goed plat op de rug ligt. Buig nu je knieën en zorg dat je voeten daarbij plat op de vloer blijven staan. Haal rustig en diep adem.
  • Breng nu rustig en ten allen tijd gecontroleerd je schouders naar je knieën door met je bovenlichaam omhoog te komen. Dit zal in het begin niet meevallen, maar als snel zal het een stuk beter gaan. Doe je 40 of 50 crunches per dag, dan zul je zien dat je buikspieren snel sterker worden.
  • Je kunt je handen plat op de vloer leggen of plat op je borst door je armen voor je borst langs te kruizen. Je kunt ook je handen achter je hoofd doen, daardoor wordt de oefening nog ietsje zwaarder. Let er altijd goed op, dat alleen je buikspieren al het werk doen. Doe zoveel crunches tot je echt niet meer kunt.

Oefening 2

  • Ga plat op de rug op de vloer liggen en doe je benen omhoog in een hoek van negentig graden.
  • Probeer nu met je rechter elleboog je linker knie te raken. Laat je terug zakken en probeer dan met je linker elleboog je rechter knie te raken en laat je weer terug zakken. Dit lijkt gemakkelijk, maar is best intensief.
  • Doe dit 12 keer achter elkaar en ga even ontspannen. Doe daarna nog 2 keer zo’n sessie. Je zult je buikspieren goed voelen, maar het resultaat mag er dan ook zijn.

Oefening 3

  • Ga op je rug op de vloer liggen en doe je benen recht omhoog. Probeer nu met de toppen van je vingers jouw tenen aan te raken. Hierbij moeten je billen altijd contact met de vloer houden.
  • Probeer dit 20 keer achter elkaar te doen en neem dan 30 seconden pauze. Doe dit vervolgens nog 25 keer.

Direct starten!

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam?

Ongebruikelijke tips om snel buikvet te verbranden en die platte en strakke buik van je dromen te krijgen

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan raad ik je mijn favoriete boek aan hierover.

Dit boek heeft duizenden vrouwen én mannen geholpen hun droomlichaam te krijgen én te behouden!

Ontdek nu de baanbrekende methode voor strakke buikspieren:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

1 Reactie op "Buikspieroefeningen Voor Thuis In De Woon- Of Slaapkamer"

  1. Wendela

    says:

    Hooi ik doe nu 3 dagwn lang voor dat ik ga slapen 2 crush die met de benen om hoog en die oefening 1.
    Allebij doe ik 20 x dus intotaal 40 x.
    Veder eet ik zo goed gezond mogelijk.
    Nu vroeg ik me wanneer ik resultaat kan zien.
    Beder ben ik 1.60 lang en weeg ik 69 kilo

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *