click tracking

3 Snelle Buikspieroefeningen voor na de Zwangerschap

De buik zal na de zwangerschap groot en slap zijn. Om de buik platter te krijgen zijn er gelukkig verschillende mogelijkheden.

Buikspieroefeningen na de zwangerschap is een van de oplossingen. Het is dan ook niet voor niets dat de Hollywood sterren na enkele weken weer helemaal in vorm zijn.

In dit artikel leer je op verschillende manieren een plattere buik te krijgen. Begin niet te snel met buikspieroefeningen. Geef het lichaam eerst de rust die het nodig heeft. Als je het lichaam een tijdje de rust hebt gegeven kun je echt van start en een krachtige buik gaan ontwikkelen.

(Tip: Bekijk deze link om snel en effectief te trainen en je nooit meer aan je figuur te ergeren)

Voor de ontwikkeling van een strakkere buik moeten alle onderdelen van de buik worden meegenomen. De buik bestaat uit. Het midden, de onderkant en zijkant.

Oefeningen voor een krachtige buik

Om de buik weer sterk te maken, moet je focussen op alle zijden van de buik. Het helpt niet om je met 1 bepaald onderdeel bezig te houden. Alleen als alle verschillende zijden in de gaten worden gehouden kun je de beste resultaten bereiken. Ik heb drie oefeningen geselecteerd:

De bovenstaande buikspieroefeningen na de zwangerschap zijn uitstekend voor een plattere buik. De buikspieren moeten namelijk aangesterkt worden en deze oefeningen vormen hiervoor de ideale combinatie.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Download het simpel te volgen weekmenu incl. recepten, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en ik stuur het gratis naar je toe.

Hoe vaak doe ik de oefeningen?

De verschillende oefeningen moeten worden opgebouwd. Probeer in eerste instantie 3 sets per oefening samen te stellen. In een keer doe je dus 9 sets. Set staat voor serie van herhalingen.

Je kunt in een set het best beginnen met 8 of 10 herhalingen. Het aantal herhalingen is later uit te bouwen. De oefeningen worden hierdoor steeds iets zwaarder.

Luister goed naar je eigen gevoel. Soms kan de buik pijnlijk zijn. Het is belangrijk om goed naar je eigen gevoel te blijven luisteren. Voelt de buik pijnlijk? Houd dan enkele dagen rust. Als het steeds iets beter gaat kun je de oefeningen opbouwen. Het opbouwen van de buikspieroefeningen na de zwangerschap doe je geleidelijk.

Een geleidelijke opbouw zorgt voor een kleine kans op schade. De kans is hierdoor groot dat je weer een strakke en platte buik ontwikkelt na de bevalling.

Tip: Voor Snel Een Strakke/Platte Buik Na Een Zwangerschap

buikspieroefeningen na zwangerschap Ik heb 2 jaar geleden besloten om met Buikspieren Bijbel te starten. Na de zwangerschap van mijn vriendin besloot ook zij te starten met de Kettlebell Workout. De resultaten waren ongelooflijk, binnen een aantal weken was haar buik al veel strakker en platter. Op dit moment zijn we allebei in goede vorm en trainen nog wekelijks volop.

Bekijk deze link: Precies na het zien van deze instructies besloot ook mijn vriendin te starten met de Buikspieren Bijbel methode. Het resultaat was ongelooflijk, ze verloor snel overtollig buikvet en ontwikkelde een strakke/platte buik.

Ongebruikelijke tips om snel buikvet te verbranden en die platte en strakke buik van je dromen te krijgen

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan raad ik je mijn favoriete boek aan hierover.

Dit boek heeft duizenden vrouwen én mannen geholpen hun droomlichaam te krijgen én te behouden!

Ontdek nu de baanbrekende methode voor strakke buikspieren:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *