Web Analytics

Thuis Buikspieren Kweken

In het komende artikel help ik je aan een training waarmee je thuis de buikspieren kunt kweken. Er is bij deze training geen uitrusting nodig en je doet deze training slechts drie dagen per week. Je kunt hierdoor gemakkelijk tijd besparen en sneller tot resultaat komen.

Samenvatting van de training

Het doel:                  Sterkere buikspieren Niveau:                     Beginner Geslacht:                  Voor mannen en vrouwen

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Download het simpel te volgen weekmenu incl. recepten, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en ik stuur het gratis naar je toe.

Beschrijving van de training

De training is geschikt om de middelste buikspieren sterker te maken. De training is speciaal gemaakt om zonder verdere uitrusting de buikspieren te trainen. De buikspieren zijn hierdoor gewoon thuis te trainen.

De training vindt drie dagen per week plaats. Per training ben je ongeveer 20 minuten bezig met het trainen van de buik. Een combinatie van dinsdag, donderdag en zaterdag zou ideaal zijn.

Hoe ziet het schema eruit?

Dag 1
Crunch 3  sets 12 herhalingen per set
Sit-up 3  sets 12 herhalingen per set
V-up 3  sets 12 herhalingen per set

 

Dag 2
Crunch 4  sets 10 herhalingen per set
Sit-up 4  sets 10 herhalingen per set
V-up 4  sets 10 herhalingen per set

 

Dag 3
Crunch 2  sets 16 herhalingen per set
Sit-up 2  sets 16 herhalingen per set
V-up 2  sets 16 herhalingen per set

 

Aan de linkerzijde zijn de verschillende oefeningen te vinden. Door deze aan te klikken kun je precies zien wat je moet doen om deze oefeningen goed uit te voeren. De drie verschillende dagen laten zoals je ziet verschillende manieren van training zien.

Buikspieren kweken is niet moeilijk. Het bovenstaande schema kan je bijvoorbeeld al binnen enkele dagen uitstekende resultaten opleveren. Het blijft echter belangrijk om te variëren in het uitvoeren van buikspieroefeningen. Variatie in sets en het aantal herhalingen zorgen voor verschillende soorten manieren voor het prikkelen van de buikspieren. De kans is hierdoor groter dat er snel resultaten worden geboekt.

Maak het jezelf comfortabel

Het is belangrijk om het jezelf onder het maken van deze buikspieroefeningen comfortabel te maken. Er zijn verschillende manieren waarop je het jezelf een stuk gemakkelijker kunt maken. Zorg bijvoorbeeld voor een zacht yoga matje onder de uitvoer van de oefeningen en adem altijd uit bij inspanning en in bij ontspanning. Je hoofd loopt hierdoor niet rood aan en je kunt de oefening rustiger uitvoeren.

Herhaal de training drie dagen per week en probeer de discipline te behouden. Je kunt na enkele weken beslissen of het schema iets voor je is en je er verder mee kunt.

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam?

Ongebruikelijke tips om snel buikvet te verbranden en die platte en strakke buik van je dromen te krijgen

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan raad ik je mijn favoriete boek aan hierover.

Dit boek heeft duizenden vrouwen én mannen geholpen hun droomlichaam te krijgen én te behouden!

Ontdek nu de baanbrekende methode voor strakke buikspieren:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Voeg een reactie toe

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Risicovrij uitproberen

Strakke buik bijbel (tip!)

Ongebruikelijke tips om snel hardnekking buikvet te verbranden

Risicovrij uitproberen

Auteur

Johan Schippers

Ik weet dat een strakke buik ontwikkelen niet gemakkelijk is. Mijn vriendin en ik hebben 2 jaar geleden op hetzelfde punt gestaan. We zijn er vol voor gegaan en zijn nu heel tevreden met ons lichaam. Ik wil ook jou helpen dit te bereiken, laat de informatie op mijn website jou helpen en maak een start. Succes!