click tracking

Vet verliezen, Wat Is het geheim?

Iedereen wil graag wel wat kilootjes verliezen. En vaak wil je dat dan ook in een zo kort mogelijke tijd! Een paar kilo’s verliezen rondom de buik, je billen of je benen! Wie wil dat nu niet? Vaak lijkt het heel gemakkelijk om vet te verbranden. Minder eten en meer bewegen! Helaas is het vaak net wat complexer dan het lijkt om vet verliezen mogelijk te maken. Het is daarom slim om wat verder te kijken dan je neus lang is. Vet verliezen hangt vaak samen met je hormoonhuishouding. Als je de hormoonhuishouding op pijl krijgt dan is het een stuk gemakkelijker voor je om vet te verliezen.

Wanneer ga je vet verliezen?

Vet verliezen gebeurt als je vet gaat verbranden. Het verbranden van vet gebeurt door te gaan sporten of volop te gaan bewegen. Vaak worden de eerst 5 tot 15 minuten gebruik gemaakt van de koolhydraten die je nog hebt. Hierna ga je vet verliezen, doordat je lichaam vet gaat verbranden. Als je minder koolhydraten eet dan zal het vaak een stuk sneller gaan.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Download het simpel te volgen weekmenu incl. recepten, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en ik stuur het gratis naar je toe.

Veel mensen vragen zich af waarom ze vet hebben op specifieke plekken van hun lichaam.

Vetten worden opgeslagen in het lichaam. En hormonen bepalen waar dit gebeurt. Daarom zie je vaak bij vrouwen meer vet rondom de boven benen en de heupen dan de buik. Bij mannen zie je vaak dat het vet juist rondom de buik gaat zitten. Als je veel vet rondom de heupen krijgt dan is er vaak sprake van een disbalans van je oestrogeen spiegel. Je kunt dit goed corrigeren door specifieke voedingsmiddelen te mijden. Denk hierbij aan vlees uit de bio industrie, soya producten, industrieel bewerkte voeding (voorverpakt eten) en suikerrijke voeding en brood, pasta en aardappelen.

Ook meer krachttraining in plaats van cardio training zal het vrouwelijke lichaam helpen om minder vet rondom de heupen en bovenbenen te krijgen. Heb je veel vet rondom je buik? Dan heb je teveel last van stresshormonen. Je kunt dit verlagen door minder koffie en ook minder alcohol te drinken. Ook is het belangrijk om voldoende te gaan slapen. Eet daarnaast minder koolhydraten en verlaag je stress. Eet wat meer walnoten als je dat kunt!

Voeding: het geheim voor vet verliezen

Vet verliezen is dus mogelijk door slimmer en verstandiger te gaan eten. Je hoeft geen calorieën te gaan tellen. Wel is het belangrijk om te kijken wat je wel en wat je niet eet. Eet wat meer oer voeding en wat minder gefabriceerde voeding. Mijd ook koolhydraten en eet meer gezonde eiwitten. Daarnaast is het natuurlijk verstandig om verzadigde vetten te vermijden. Kies voor onverzadigde vetten uit vis en mager vlees.

Vet verliezen door meer te bewegen

Wil je slank worden en slank blijven? Dan is het belangrijk om te kiezen voor een leven met meer tijd voor sporten en bewegen. Kies ervoor om met de fiets naar het werk te gaan of met de trap te gaan in plaats van met de lift. En als je dan toch met de auto naar je werk gaat, parkeer de auto dan een paar blokken vanaf je werk. Door meer te bewegen en meer te sporten bouw je meer spiermassa op. En met meer spiermassa is het mogelijk om meer calorieën te verbranden. Zelfs als je stilzit zal je dan meer vet verliezen dan wanneer je minder spieren hebt.

Een hoger metabolisme! En dus vet verliezen!

Als je gaat trainen dan zal je tijdens de training vet verliezen. Ook zal je spiermassa gaan opbouwen wat je dus op de lange termijn zal helpen. Daarnaast zal je metabolisme omhoog gaan. En dit maakt het mogelijk om zelfs nog dagen na de training te genieten van een hogere stofwisseling (metabolisme). Je zal dus ook nog dagen na de training vet verliezen en verbranden. Goed nieuws!

Enkele tips om vet te verliezen!

Het is belangrijk om een cardiotraining en een krachttraining met elkaar af te wisselen. Door de juiste combinatie zal je meer vet verliezen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een training met een kettlebell. Een kettlebell training stimuleert het aanmaken van groeihormonen welke helpt om vet te verliezen. Vooral in het begin zal dit een sterk effect geven op je resultaten!

Eet slimmer voor het vet verliezen!

Kies ervoor om meer groene thee te drinken, wat pittiger te gaan eten een om meer vis en noten in je dieet op te nemen. Eet ook meer avocado’s en kies voor mager vlees. Vermijdt verzadigde vetten en eet volop groentes.

Vet verliezen is een combinatie van de juiste voeding en sporten!

Door verstandiger te gaan eten en vooral door koolhydraten te mijden (aardappels, brood, pasta’s en pizza) zal je sneller meer vet verliezen. Je lichaam zal namelijk sneller overgaan om de vetten in je lichaam te gaan verbranden. En dit kun je doen door meer te gaan sporten en te bewegen. Door je dagelijkse routine aan te passen zal je meer vet verliezen. Ga op de fiets naar je werk en doe boodschappen op de fiets. Kies er ook voor om naar de sportschool te gaan of om meer te gaan wemmen. Je zult volop vet gaan verliezen op een zeer gemakkelijke en eenvoudige manier. En dat is natuurlijk wel goed nieuws.

Spoel de afvalstoffen en vetten uit je lichaam!

Ongebruikelijke tips om snel buikvet te verbranden en die platte en strakke buik van je dromen te krijgen

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan raad ik je mijn favoriete boek aan hierover.

Dit boek heeft duizenden vrouwen én mannen geholpen hun droomlichaam te krijgen én te behouden!

Ontdek nu de baanbrekende methode voor strakke buikspieren:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *