Kettlebell Deadlift: Techniek Uitleg in Video

Met deze oefeningen (op een gemiddeld niveau) train je je armen, benen, rug en je buikspieren. Het is een heerlijke oefening, die veel spieren gebruikt.

Stap 1

Je start met je kettlebell tussen je voeten. De kettlebell staat op de vloer. Ga door je knieën naar beneden en pak het handvat van de kettlebell vast terwijl je jouw rug recht houdt.

Stap 2

Strek je armen en kom dan omhoog met een gestrekte rug.

Doe dit vijftien keer en herhaal het een paar setjes. Het is een zware oefening, maar je voelt je zeker uitstekend als je deze hebt gedaan. Je zult vooral je bovenbenen voelen als je deze oefening goed uitvoert, maar ook je armen. Als je jouw armen gestrekt houdt, dan zul je het gewicht van de kettlebell goed voelen.

Als je jouw spieren goed voelt neem dan een korte pauze en ga dan verder tot je de vijftien keer hebt gedaan. Het best is om tussen de setjes door een pauze te nemen.

Veel succes met de kettlebell deadlift!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *