De kettlebell half get-up

Met deze kettlebell training train je jouw armen, buikspieren en je rug. Het is geen hele moeilijke oefening. Het is een oefening op middelmatig niveau.

Stap 1

Ga op de grond liggen op je rug en met je benen recht. Houd je arm recht omhoog met een kettlebell in je hand.

Stap 2

Hierna buig je jouw linker knie en breng je deze omhoog terwijl je jouw arm omhoog houdt.

Stap 3

Ga nu rechtop zitten en daarna weer terug naar de beginpositie.

Doe tien herhalingen per kant en kijk hoever je komt. Zorg dat je iedere keer dat je de kettlebell half get up training doet, je meer herhalingen kunt doen en ook meer setjes per keer. Je zult merken dat het bijna verslavend werkt om iedere keer de oefeningen vaker te doen.

Veel succes met de kettlebell half get-up!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *