Kettlebell lunge press

Deze kettelebell training traint je armen, rug, schouders, buikspieren en je benen. Het is een gemiddeld niveau en na een paar keer heb je de oefening al onder de knie.

Stap 1

Je begint met recht te staan terwijl je de kettlebell voor je borst houdt. Je houdt de kettlebell vast met twee handen. Je armen zijn wat gebogen en de palmen van je hand wijzen naar elkaar.

Stap 2

Trek nu een been omhoog en breng de kettlebell omhoog. Strek je armen tot je niet verder kunt

Stap 3

Blijf staan en breng de kettlebell terug naar je borst.

Doe deze oefening met 15 reps en ongeveer drie setjes. Dit afhankelijk van hoe goed je voelt als je het doet. Het is wel belangrijk om iedere keer wanneer je deze oefeningen doet je jezelf een stukje verder pusht om nog meer resultaat te halen! Door iedere keer de grenzen van je lichaam te verleggen, wordt het geen gewenning voor je lichaam en zal het ook veel meer resultaat opleveren. En dat is natuurlijk goed en ook waarom je de trainingen doet.

Veel succes met de kettlebell lunge press!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *