Kettlebell met een Russische twist

Deze oefening is ingedeeld op een gemiddeld niveau kettlebell training. Je traint er je buikspieren mee, het is een makkelijke oefening.

https://www.youtube.com/watch?v=SDNXOUxj0vw

Stap 1

De oefening begint door op de grond te gaan zitten met je benen gebogen en je voeten op de grond. Houd je benen uit elkaar op heuphoogte.

Stap 2

Houd de kettlebell met twee handen voor je borst en leun dan terug tot je een hoek van 45 graden hebt bereikt. Terwijl je dit doet beweeg je jouw bovenlijf van links naar rechts door te draaien bij je heup. Dit zorgt voor de twist die je nodig hebt.

Kijk maar hoeveel je er wilt doen! Begin langzaam en doe er een paar langzaam en goed. Voer vervolgens het tempo en het aantal oefeningen met de kettlebell en de Russian twist op.

Veel succes met de kettlebell met een Russische twist!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *