Kettlebell militaire press met twee armen

Met deze oefening train je jouw armen, schouders en ook je rug. Het is een oefening voor de wat meer gevorderde kettlebell beoefenaar.

Stap 1

Je begint deze oefening door twee kettlebells klaar te zetten. Pak de beide kettlebells en ga rechtop staan.

Stap 2

Breng de kettlebells boven je hoofd en leg ze dan achter op je schouders achter je hoofd.

Stap 3

Breng ze weer omhoog en dan naar de grond.

Doe dit vijftien keer en herhaal dit met drie setjes. Dit natuurlijk naargelang hoe goed je het kunt volhouden. Probeer iedere keer meer herhalingen te doen en meer setjes. Als je net als mij ook in het begin de oefening niet te vaak doet, maar wel goed uitvoert, dan zul je hier de vruchten later van plukken. Ook kun je dan zonder angst op een blessure de oefeningen vaker uitvoeren.

Veel succes met de kettlebell militaire press met twee armen!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *