Kettlebell oefening high pull

Deze oefening helpt je om de schouders, armen en benen te trainen. Het niveau is voor de gemiddelde kettlebeller.

Stap 1

Je plaatst je voeten in een hoek van 45 graden naar buiten. De voeten staan net iets buiten je heupen. Zet de kettlebell op de grond tussen je benen en doe een squat oefening als je jouw middel recht houdt en je met een hand je kettlebell vasthoudt.

Stap 2

Gebruik nu je heupen om omhoog te komen en plaats je gewicht op je hielen en kom dan omhoog terwijl je de ellebogen ook omhoog komen. Ga langzaam terug.

Stap 3

Wissel van arm en herhaal de oefening per arm voor vijftien keer. Doe enkele sets achter elkaar terwijl je de arm verwisselt.

De high pull training met de kettlebell is een goede oefening om meerdere spiergroepen met een oefening te trainen. Dit is een van de grote voordelen van het doen van een oefening met een kettlebell. En dat maakt het ook zo goed mogelijk om in minder tijd veel meer te bereiken. De kettlebell oefeningen maken je training een stuk effectiever.

Veel succes met de kettlebell high pull!

Terug naar kettlebell oefeningen… 

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *