Kettlebell power plank training

Dit is een training voor de gemiddelde kettlebell beoefenaar. Hiermee train je de buikspieren, de armen en je rug. Het is een leuke oefening.

Stap 1

Stel je een mooie plank voor. Start staand met in beide handen een kettlebell naast je lichaam.

Stap 2

Til een van de twee kettlebell omhoog tot heuphoogte. Houd je elleboog naar binnen als je het gewicht omhoog tilt.

Stap 3

Laat het nu weer zakken en til je andere arm omhoog.

Doe dit voor beide kanten acht keer. Of doe het korter of langer tot je jouw arm voelt branden. Geef echter niet te gauw op! Probeer altijd een herhaling meer te doen dan je denkt aan te kunnen. Verleg je grenzen en ga door die pijn om zo succes te krijgen. Deze pijn zal je iedere keer net iets verder brengen en daardoor geniet je volop van de kettlebell power plank training.

Veel succes met de kettlebell power plank training!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *