Kettlebell push-up

Een gemiddelde oefening met de kettlebell welke je armen, borst en je rug traint. Eigenlijk is dit gewoon het doen van een pushup, maar dan met de kettlebells.

Stap 1

Pak de handvaten van de kettlebels vast. Ga in de start positie liggen als bij het opdrukken van je lichaam. Echter leun nu op de kettlebells.

Stap 2

Druk jezelf omhoog en doe tien push ups. Het zal heerlijk voelen nu je de grond niet hoeft aan te raken.

Als je de tien niet kunt halen, geef dan niet op. Probeer iedere keer eentje meer te doen. En als je de tien met gemak haalt, doe dan een paar setjes achter elkaar.

De push-up is een echte klassieker en het ziet er vaak gemakkelijk uit. Het is echter ook een zware oefening die verschillende spiergroepen traint van je lichaam, dat maakt het tot een absolute top oefening. De kettlebell push-up pusht je tot je uitersten! En doordat je iedere keer deze uitersten weet te verleggen, kun je jouw doelen bereiken. En dat is wat willen, toch?

Veel succes met de kettlebell push-up training!

Terug naar kettlebell oefeningen…

Ontdek de geheimen voor een sexy, slank & strak lichaam

Wil je direct resultaat, starten met het verliezen van buikvet en snel een mooi lichaam? Klik op één van de onderstaande links.

Klik op één van de bovenstaande links en neem direct actie, dit is mijn oplossing voor jouw probleem. Succes!

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *