Pulse up

De pulse up is een zware oefening waarmee alle buikspieren worden getraind. De pulse up is echter een optimale manier om de focus te leggen op de onderste buikspieren.

In het begin is de pulse up een zware oefening. Gelukkig is de oefening niet moeilijk om uit te voeren en gaat het vooral om doorzetten. De buik zal bij het uitvoeren van de pulse up direct gaan branden en voelbaar hard worden.

De pulse up kan een mooi bijdrage leveren aan een krachtig buik en de ontwikkeling van een wasbord of sixpack. Voor vrouwen is de pulse up een oefening die de buik plat en stevig maakt.

Stap 1

Ga op de rug liggen de handen onder je billen. Beweeg je voet naar het plafond en strek je voeten zoveel mogelijk.

Stap 2

De oefening gaat nu echt beginnen. Het is belangrijk niet te forceren en de oefening correct uit te voeren. De benen moet omhoog worden bewogen waardoor de billen loskomen van de grond.

Stap 3

De oefening zal in het begin erg zwaar zijn. Herhaal de oefening in het begin 8 keer en probeer het uit te bouwen tot 16. Het aantal sets kan vervolgens worden opgebouwd.

20 Reacties op "Pulse up"

  1. SixPackMaker

    says:

    Echt Heel Erg Zwaar maar werkt Wel Hoor

  2. somebody

    says:

    Naar hoeveel weken zie je resultaat Als je 3x per dag 8x deze oefening doet?

    • Anoniem

      says:

      Dat hangt geheel af van je lichaamsbouw en je dieet. Als je zorgt dat je gezond eet en je aan de oefeningen houdt, zou je in 6 weken al een goed resultaat moeten zien.

  3. pinsa jo-ann

    says:

    vindt k heel interessant,vooral om als vrouw er heel gud uit te zien

  4. frank

    says:

    Ik doe deze oefening teveel van uit de rug, is daar op iets te vinden zo dat dat niet meer mogelijk is?.

  5. karisma bhawat

    says:

    Ik doe deze oefeningen en ik ben 11 jaar

  6. karisma bhawat

    says:

    Ik d deze oefeningen elke dag en ik ben 10 jaar

  7. karisma bhawat

    says:

    11 jaar
    Bedoel ik

  8. Lisa

    says:

    Ik doe deze oefening al 4 weken en ik voel al verstevigingen in mijn buikspieren en zie al een hele lichte vorm van een droomfiguur ik ben goed opwegen en ben pas 12 jaar oud

  9. Emma

    says:

    Ik die dit al een een tijdje en ben 14 maar het werkt echt heel goed

  10. Piet Boersma

    says:

    Ga dit vanaf dit moment uitproberen , en kijken of mijn buik wat platter wordt !
    Ik hou u op de hoogte !

    Gr. Piet

  11. Karlijn

    says:

    Ik ben 14 jaar en begin vanaf nu ook met deze oefening maar doe ook al een paar weken andere buik en beenspieroefeningen

  12. anoniem

    says:

    hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet?

  13. Lara

    says:

    De basis houding lukt mij niet. Ik kan als ik op mijn rug lig met mijn handen onder mijn billen, mijn benen niet helemaal strekken.
    Wat moet ik doen?

  14. Anoniem

    says:

    Het is echt zwaar en ik zie hier al ij de reacties dat ik gelukkig niet de enige ben.
    Ik ben zelf 14 jaar

  15. Lida

    says:

    Ik ga er mee beginnen zal mij benieuwe

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *