V-up

De v-up is er voor de middelste buikspieren. De onderste buikspieren komen echter ook onder flinke spanning te staan.

Het is belangrijk de v-up op een beheerste en rustige manier uit te voeren. De juiste uitvoer van deze oefeningen zorgt voor uitstekende resultaten. Zowel voor de beginners als gevorderden is de v-up een uitstekende oefeningen voor het laten branden van de buikspieren.

Haal je voordeel uit de v-up en train direct de onderste en middelste buikspieren. Doe in het begin liever een aantal beheerste herhaling dan meerdere onbeheerste herhalingen. Ook bij de v-up is de juiste uitvoer cruciaal.

Stap 1

Ga op de rug liggen. Zorg dat je gaat liggen. Alleen de billen mogen de grond raken. De rug en de benen houd je een centimeter boven de grond.

Stap 2

De knieƫn mogen naar de borsten worden gedrukt en andersom. Zorg dat de rug de grond niet raakt en de benen de grond ook niet raken.

Stap 3

Probeer je balans te bewaren en de oefeningen 10 keer te herhalen. Na verschillende trainingen kan het aantal herhalingen tot 20 of meer worden uitgebouwd.

3 Reacties op "V-up"

  1. gea staalsmid says:

    ik heb een hernia en zou graag mijn buikspieren willen trainen en een plate buik en net onder mijn borsten ook plat tekrijgen

    mijn dank is groot

    vr gr gea staalsmid

  2. Geertje Wilders says:

    Ik krijg geen kk balans

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *